Retouren & Ruilen

Mocht het online gekochte artikel niet naar wens zijn, kunt u het zonder opgave van redenen aan ons retourneren. In dit geval stuurt u het artikel binnen 14 dagen naar ons terug met PostNL. Ook kunt u het eventueel terugbrengen in de winkel.

Het adres: Ligne S, Warmoesstraat 16, 2011HP Haarlem.

De artikelen die retour gestuurd worden dienen ongedragen te zijn en voorzien van de originele labels. Artikelen met make-up/parfum vlekken kunnen niet retour worden genomen.

Bij de retourzending dient u een ingevuld retourformulier te voegen met daarop uw bank/giro gegevens. Het verschuldigde bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort op uw rekening.

De kosten voor de retourzending alsmede het risico zijn altijd voor uw eigen rekening.

Wij vragen u het verzendbewijs van PostNL goed te bewaren, zodat wij het eventueel kunnen traceren.

Uiteraard kan een artikel ook geruild worden binnen 14 dagen. In dit geval stuurt u het artikel retour, waarna u uw geld terugkrijgt. Vervolgens besteld u zelf een nieuw artikel online. U kunt ook naar de winkel komen en het artikel daar ruilen.

Geld retour is alleen mogelijk bij online aankopen. Artikelen gekocht in de winkel kunnen geruild worden of u kunt daarvoor een tegoedbon krijgen.

Mocht u vragen hebben, kunt u tijdens winkeltijden bellen naar 023-5312140 of een mail sturen naar info@lignes.nl.

 

Retourformulier

Door dit formulier in te vullen en bij de retourzending te voegen, kunnen wij het bedrag van uw aankoop terugstorten op uw rekening.

U stuurt het pakket naar:

Ligne S, Warmoesstraat 16, 2011HP Haarlem.

Omschrijving artikel:

…………………………………………………

Uw naam:

…………………………………………………

Adres:

…………………………………………………

Postcode en woonplaats:

…………………………………………………

E-mail adres:

…………………………………………………

Bank/giro nummer (iban):

…………………………………………………

Datum:

…………………………………………………

Handtekening:

…………………………………………………