Mocht het online gekochte artikel niet naar wens zijn, kunt u het zonder opgave van redenen aan ons retourneren. In dit geval stuurt u het artikel binnen 14 dagen naar ons terug met PostNL. Ook kunt u het eventueel terugbrengen in de winkel.
Het adres: Ligne S, Warmoesstraat 16, 2011HP Haarlem.
De artikelen die retour gestuurd worden dienen ongedragen te zijn en voorzien van de originele labels. Artikelen met make-up/parfum vlekken kunnen niet retour worden genomen.
Bij de retourzending dient u een ingevuld retourformulier te voegen met daarop uw bank/giro gegevens. Het verschuldigde bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort op uw rekening.
De kosten voor de retourzending alsmede het risico zijn altijd voor uw eigen rekening.
Wij vragen u het verzendbewijs van PostNL goed te bewaren, zodat wij het eventueel kunnen traceren.
Uiteraard kan een artikel ook geruild worden binnen 14 dagen. In dit geval stuurt u het artikel retour, waarna u uw geld terugkrijgt. Vervolgens besteld u zelf een nieuw artikel online. U kunt ook naar de winkel komen en het artikel daar ruilen.
Geld retour is alleen mogelijk bij online aankopen. Artikelen gekocht in de winkel kunnen geruild worden of u kunt daarvoor een tegoedbon krijgen.
Mocht u vragen hebben, kunt u tijdens winkeltijden bellen naar 023-5312140 of een mail sturen naar info@lignes.nl.
Retourformulier
Door dit formulier in te vullen en bij de retourzending te voegen, kunnen wij het bedrag van uw aankoop terugstorten op uw rekening.
U stuurt het pakket naar:
Ligne S, Warmoesstraat 16, 2011HP Haarlem.
Omschrijving artikel:
…………………………………………………
Uw naam:
…………………………………………………
Adres:
…………………………………………………
Postcode en woonplaats:
…………………………………………………
E-mail adres:
…………………………………………………
Bank/giro nummer (iban):
…………………………………………………
Datum:
…………………………………………………
Handtekening:
…………………………………………………